شنبه 15 اردیبهشت 1403

ایمان سهیلی :

نشست و هم اندیشی  با بخشدار لشت نشا در صورت توسعه

و هدفمندسازی گردشگری و صنایع دستی لشت نشا صورت گرفت .

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت :

نشست و هم اندیشی  با بخشدار لشت نشا در صورت توسعه و

هدفمندسازی گردشگری و صنایع دستی لشت نشا صورت گرفت .

 

سرویس گردشگری موج برنا - دنیای امروز بر پایه صنعت محوری اداره می شود و کشورهای صاحب منابع زیرزمینی و طبیعی با نگاه خاص برای حفظ ذخایر ، توجه ویژه ای به صنعت گردشگری دارند . در این راستا توجه به بناها ، مجموعه ها و ظرفیتهای خاص می تواند مفید واقع شود .

ایمان سهیلی سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت در خصوص توجه و اهتمام هرچه بیشتر به این صنعت ، بر لزوم نگاه ویژه این اداره به بخشهای مختلف این صنعت در راستای برنامه هدف استان و کشور تاکید دارد و از این رو برای استفاده از تمام ظرفیتهای شهرستان تلاش می نماید .   

 

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت :

نشست و هم اندیشی  با بخشدار لشت نشا در صورت توسعه و هدفمندسازی گردشگری و صنایع دستی لشت نشا صورت گرفت .

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت به لزوم ساماندهی و هدفمند سازی مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری در مناطق مختلف شهرستان رشت تاکید کرد و افزود : به مناسبت روز جهانی موزه و هفته گردشگری برنامه های متعددی در مناطق مختلف انجام شد و در همین راستا نشست و هم اندیشی  با بخشدار لشت نشا در صورت توسعه و هدفمندسازی گردشگری و صنایع دستی لشت نشا صورت گرفت .

ایمان سهیلی به لزوم ساماندهی هنرمندان صنعت گر ، مجموعه های پذیرایی برای ارایه خدمات بهتر اشاره کرد و گفت : طرحهای متعددی برای حمایت از مجموعه ها در نظر گرفته شده است و این ساماندهی برای ارائه خدمات بهتر در شرایط خاص هم می تواند موثر باشد .

وی در پایان خواستار نشستی با دهیاران این شهرستان به منابت هفته میراث فرهنگی شد .

بخشدار لشت نشا هم ضمن تبریک روز موزه و هفته گردشگری و میراث فرهنگی از تلاشهای این اداره برای توسعه هرچه بیشتر قدردانی کرد و آمادگی خود را برای همکاری هرچه بیشتر تاکید کرد .



 



 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna